Pentru asta mergi in sectiunea de "Facturare" a contului
unde completezi datele de pe card.
Daca totul merge fara probleme o sa ti se afiseze un mesaj de confirmare.
Aceasta plata va aparea in "Istoricul tranzactiilor". De asemenea o sa primesti si un e-mail de confirmare.
Ce se intampla insa cand plata nu este finalizata? Raspunsul la intrebarea aceasta se afla aproape intotdeauna la banca care a emis cardul. Este foarte posibil ca raspunsul primit sa fie ca tranzactia nu este securizata ceea ce este fals. Un alt motiv dat de banca este ca banii sunt in asteptare si trebuie decontati de Google. Si acest motiv este fals in cazul platilor manuale.
Cele mai frecvente motive pentru care tranzactia nu a fost acceptata sunt de fapt:
- Nu ai fonduri suficiente în cont.
- Ai depășit limita cardului de credit sau limita pentru o tranzacție.
- Cardul a expirat.
- Ai introdus greșit numărul cardului sau numărul CVV/CVN.
- Banca emitentă nu acceptă utilizarea cardului pentru tranzacțiile online sau internaționale.
- Ai depășit numărul maxim de debitări pe care le acceptă cardul într-o anumită perioadă de timp.
Ce card recomandati pentru tranzactii catre Google AdWords ?.
RăspundețiȘtergereCardul trebuie sa fie valid pentru plati internationale si sa fie de tipul: Visa, MasterCard sau Amex.
Ștergere