Pentru o astfel de campanie trebuie sa faci urmatoarele setari:
- un buget zilnic mic ca sa ai bani in cont mai mult timp
- un cost per clic mic ca sa ai mai multe clicuri
Primul element care poate fi controlat este bugetul zilnic (daily budget) pe care esti dispus sa-l cheltui. O data ce stabilesti acest buget sistemul nu va depasi aceasta suma.
Bugetul se specifica in sectiunea "Setari" a campaniei asa cum se vede in imaginea urmatoare. Pentru a rula o campanie cu un buget total de 250 de lei timp de 25 de zile o sa pui un buget zilnic de 10 lei.
2. Setezi costul per clic
Costul per clic (maximum CPC) inseamna suma maxima pe care esti dispus s-o platesti pentru ca un utilizator sa dea clic pe reclama ta.
Sunt doua modalitati de a specifica acest cost: la nivel de grup de anunturi si la nivel de cuvant cheie. Costul specificat la nivel de grup de anunturi se aplica tuturor cuvintelor cheie pe care le contine. Daca costul este setat la nivel de cuvant cheie atunci el prevaleaza asupra costului setat la nivel de grup de anunturi.
2.1. Setezi costul per clic la nivel de grup/grupuri de anunturi
Pentru a seta costul pe clic la nivel de grupuri de anunturi te duci la tab-ul de "Grupuri de anunturi" si apoi la "Modificati"
In imaginea urmatoare se poate vedea cum se face schimbarea costului per clic la nivel de grup de anunturi in reteaua de cautare (Google Search).
Se poate face schimbarea de cost per clic pentru mai multe grupuri de anunturi in acelasi timp.
2.2. Setezi costul per clic la nivel de cuvant/cuvinte cheie
Setarea costului per clic se poate face de asemena la nivel de cuvant cheie sau pentru mai multe cuvinte cheie atunci cand acestea sunt selectate. Daca exista costuri pe clic setate atat la nivel de cuvinte cheie cat si la nivel de anunturi vor prevala setarile facute la nivel de cuvant cheie.
Pentru a seta costul pe clic te duci la tab-ul de "Grupuri de anunturi" si apoi la "Modificati"
In imaginea urmatoare se poate vedea cum se face schimbarea costului per clic pentru un cuvant cheie.
sau pentru mai multe cuvinte cheie in acelasi timp.
In acest articol ai aflat cum sa configurezi prima campanie AdWords in asa fel incat sa nu cheltui decat suma pe care ai primit-o prin cuponul AdWords. Pentru asta ai facut setari ca sa folosesti aceasta suma pentru o perioada de minim 25 de zile, timp in care sa-ti faci o idee despre ce rezultate poti obtine folosind acesta metoda de promovare online.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu